Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Alekss | użytkownik

imię i nazwisko adresMiłków zarejestrowany19.12.2008 @11:05:03 ostatnio na stronie24.10.2015 @20:18:00



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty52 komentarze489 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~boromir8    07.02.2015 @14:59:34
Dzięki ^^
~boromir8    01.02.2015 @22:29:01
To chyba zbyt ogólne pytanie ale chętnie odpowiem jeśli interesuje cię coś konkretnego I dzięki za lajka i obserwację
~Ahila    01.02.2015 @18:14:32
Ważne żeby się nie poddawać i dalej ćwiczyć !
~KeiitsuoSensei    01.02.2015 @18:02:29
Dziękuje za komentarz i ocenę. Cieszę się, że Neko-Fail się podoba, nie spodziewałem się tego
_______
Kiedy ocenisz mój rysunek, gdzieś na świecie rodzi się mały kotek.
~KeiitsuoSensei    01.02.2015 @18:00:45
To już zależy jaki masz telefon. Jak smartphone to przekręcić można na podglądzie zdjęcia w menu kontekstowym
_______
Kiedy ocenisz mój rysunek, gdzieś na świecie rodzi się mały kotek.
~Sturmir    19.01.2015 @16:01:34
Dzięki za komentarze. Nie ty jedyna masz problem z odróżnieniem tych spodni. Ja osobiście nie rozumiem czepiania się o nie, choć może popełniłem błąd wybierając tą kolorystykę. Ale co poradzę, wzorowałem się na czyichś rysunkach to i kolory ubrań starałem się odwzorować.
~olala349    22.01.2014 @19:18:38
Nie znam tej strony wgl i niegdy na niej szczerze nie byłam. A fajna jakaś?
~olala349    21.01.2014 @20:41:36
Wtedy chodzi zwykle o to ze np niewyraźne..brzydki skan albo zdjęcie..ale spotykałam się z czymś takim że praca miała świetną jakość..ale i tak usunęli. Może nie była jakaś genialna ale oczywiscie podali ten powód. Bez sensu Oczywiście jestem za..niech usuwają jakieś ścierwo kompletnie itp ale nie normalne prace
~olala349    21.01.2014 @15:11:07
Też mi raz kiedyś coś ukryli. To akurat przez to ze dałam złą dziedzinę..przypadkiem chyba dałam zdjęcie czy coś xD ale powinni rzeczywiście tłumaczyć co jest nie tak. Rozumiem jak prace mają bardzo niską jakość albo są naprawdę beznadziejne..ale w tym przypadku tego nie rozumiem i bardzo dobrze ze Ci nic nie usunęli ani ukryli
~olala349    20.01.2014 @21:11:38
no domyślam się ale buzia wyszła ładna i czysta :D
~olala349    20.01.2014 @18:37:43
haha no rozumiem. One strasznie brudzą nie mam cierpliwości do tego xD
~olala349    20.01.2014 @18:37:30
haha no rozumiem. One strasznie brudzą nie mam cierpliwości do tego xD
~olala349    15.01.2014 @20:41:46
Mi tam nie zależy zeby było dużo osób xd a jak usuwali to strona trzymała jakiś poziom..i człowiek czuł się bardziej doceniony.
~olala349    15.01.2014 @19:09:04
Właśnie to gorsze wg mnie..słyszy się prawie same pochwały, a kciuk do góry staje się oceną. Ble
~olala349    14.01.2014 @17:45:45
Chyba nikomu się już nic nie chce pisać w komentarzach..tak ostatnio widzę :D
~Takatsuki    14.01.2014 @16:14:57
W sumie już robię, a właściwie przerabiam na komputerze kolejną, ale nie wiem czy będzie lepiej :D
ostatnio edytowane: 2014-01-14 16:15:20
~Takatsuki    14.01.2014 @16:00:14
O dziwo jest ciężej narysować włosy z profilu, niż normalnie w sumie to całą twarz jest ciężej xD
~Jajess    26.09.2013 @17:12:19
Również mam konto na rysuj.pl, napisz na priv link chętnie zobaczę pozdrawiam !
~KasiaKn    08.05.2013 @13:57:07
Bo jest jednym z pierwszych i chmury mi wyszły do bani
Ps. Namaluj jakiś widoczek.
_______
Sztuka jest moim sercem - bez niej umieram.
~KasiaKn    08.05.2013 @13:48:45
Dzięki, bardzo miło
_______
Sztuka jest moim sercem - bez niej umieram.
~KasiaKn    08.05.2013 @09:58:33
O dzięki Chociaż akurat ten obraz należy do moich tych mniej przeze mnie uważanych.
Pozdrawiam!
_______
Sztuka jest moim sercem - bez niej umieram.
~DAggERnoGod    07.02.2013 @13:23:44
Bardzo profesjonalna galeria, widać, że masz doświadczenie, dziękuję za konstruktywną krytykę :D
_______
Qvo vadis Domine?
~jasiek1992    28.01.2013 @14:44:18
Nie ma za co Trzeba wspierać każdego kto ma choć odrobinę talentu
~olala349    27.10.2011 @20:54:29
Dobrze dobrze ;p usunełam ten komentarz xd ale jest teraz tyle plagiatów że szok no i cieszę się że Ciebie to nie dotyczy ;p
~olala349    27.10.2011 @20:04:15
Spoko...po prostu mi się wydawało, jak coś każdy ma prawo się pomylić. Sorry za pomyłkę..a na przyszłość radzę się trochę wyluzować :D
1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt